Direktlänk till inlägg 26 juni 2012

Studsboll =/

Av Ronja - 26 juni 2012 20:59

Hejsan!

Har inte orkat skriva något på några dagar då jag själv inte mått på topp om man säger så...Känns som att motgångar bara blir fler och fler medans dom lyckliga stunderna försvinner iväg någon annan stans =/ Det har hållt på så länge nu, men det är väl som folk säger att man är starkare än man tror bara det att man känner sig maktlös och som ett stort tomrum imellan åt. Men och andra sidan så är jag så oerhört glad för mina 2 fantastiska barn som trotts motgångar osv, gör mig glad och kopplar mina tankar på annat än allt skit som händer.

 

Men jag måste börja tänka på mig själv och inte alla andra men jag kan tala om att har du väl börjat så är det inte så lätt att bara ge upp, o andra sidan vill man hjälpa sina nära och kära med det man kan, men man måste också orka själv.

 

Men jag ber verkligen om det finns någon som kan ta slut på alla dessa motgångar och tokerier som har hänt ganska ofta på sista tiden, det börjar bli ganska jobbigt och visst är det bra med motgångar men det får fan ta stopp någon gång..

 

Och vissa människor tycker jag kan börja tänka på vad dom säger eller skriver, det är inte speciellt smart att sparka på någon som redan ligger ner så mycket den kan, visst man kanske är eller blir sårad själv men ett agg kan också vara ett rop på hjälp men det verkar bara vara jag som förstår det kankse för att jag har vart med om det själv? Inte vet jag men jag tycker inte att jag som är 20 ska behöva berätta detta för äldre människor, eller har jag helt fel?

 

Önskade även att jag hade någon som jag kunde prata med ALLT om men jag kan tala om att det finns det inte, men jag önskar som sagt. skulle bara kunna och sitta och prata av mig i flera dagar om allt, allt som har hänt och någon som verkligen förstod vad jag pratade om.

 

Men hur som helst så älskar jag min familj och släkt över allt annat<3

 

 

Ha det bra mina läsare för det ska jag försöka ha<3

 
 
Ingen bild

Mamma

26 juni 2012 21:27

Jag är trots allt bara din mamma, men jag förstår allt du säger, känner, vet och hör, älskar dig mitt hjärta <3

Ronja

26 juni 2012 22:40

Jo mamma är alltid mamma

 
Moster

Moster

27 juni 2012 10:42

Fina underbara du <3 jag finns här om du behöver. Puss å kram. Anna

http://anderssonhill.blogg.se

Ronja

27 juni 2012 11:05

Tack underbara du

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 6 juli 2012 13:42

Ja då var jag här igen.. Har varken hittat lusten eller orken att skriva, skulle egentligen vilja skriva ut hur mycket som helst, men det fungerar inte riktigt så eftersom att det finns aldeles för många som ska skvallra om allt..   Har även sa...

Av Ronja - 27 juni 2012 21:06

Ja idag har det inte hänt så mycket varken med disken som står på bänken eller tvätten som ska hängas..Har vart ner till farfar då T skulle tanka traktorn  och har inte gjort speciellt  mycket där mest setat och glott...   Sen var vi in till sal...

Av Ronja - 23 juni 2012 12:07

Jaha igår var det midsommar, hade ganska trevlig men åkte hem vid nio vet ärligt talat inte vad eller vad jag inte ska skriva finns mycket jag vill ha ut just nu.Ja vi kom i alla fall hem och la barnen sen fick jag ett samtal som gjorde att jag inte ...

Av Ronja - 20 juni 2012 22:07

Hejsan mina läsare :) Idag har vi varit in tall sala och fixat lite och handlat lite kläder till barnen och sedan handlade jag även lite till mig, vart ett par jeans short, linne och brun utan sol till benen då sommaren verkar ha tagit semester så ...

Av Ronja - 19 juni 2012 21:09

Ja vi åkte ner till pappa en snabbis då han skulle skriva under ett papper som skulle skickas iväg, sen började vi rensa inne på kontoret vilket tog flera timmar och kastade massor av saker.Ja sen så fick vi bara så där för oss möblera om också, och ...

Presentation


Här kan ni läsa lite mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards