Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Lång tråkigt..

Av Ronja - 27 juni 2012 21:06

Ja idag har det inte hänt så mycket varken med disken som står på bänken eller tvätten som ska hängas..Har vart ner till farfar då T skulle tanka traktorn  och har inte gjort speciellt  mycket där mest setat och glott...

 

Sen var vi in till sala och köpte glass åt oss och pappa, vi vär där en stund och pratade lite, sen så ska vi ner dit i morgon och hoppas på bra väder så man kan köra med trimmern, för nu hade han fixat tråden..

 

Barnen sover i sängen, och jag funderar på om jag ska gå ner och scrappa eller om jag ska plocka ur diskmaskinen =/ men vet inte om jag har lust att plocka ur disken, men jag kanske hinner båda? :)

 

Sen skulle vi fått främmande idag men dom dök inte upp =/ så jag vet inte vad som kom ivägen.. Men vi får helt enkelt ses något senare.. nej nu har jag inte tid med detta så ha det bra mina läsare :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja - 6 juli 2012 13:42

Ja då var jag här igen.. Har varken hittat lusten eller orken att skriva, skulle egentligen vilja skriva ut hur mycket som helst, men det fungerar inte riktigt så eftersom att det finns aldeles för många som ska skvallra om allt..   Har även sa...

Av Ronja - 26 juni 2012 20:59

Hejsan! Har inte orkat skriva något på några dagar då jag själv inte mått på topp om man säger så...Känns som att motgångar bara blir fler och fler medans dom lyckliga stunderna försvinner iväg någon annan stans =/ Det har hållt på så länge nu, men...

Av Ronja - 23 juni 2012 12:07

Jaha igår var det midsommar, hade ganska trevlig men åkte hem vid nio vet ärligt talat inte vad eller vad jag inte ska skriva finns mycket jag vill ha ut just nu.Ja vi kom i alla fall hem och la barnen sen fick jag ett samtal som gjorde att jag inte ...

Av Ronja - 20 juni 2012 22:07

Hejsan mina läsare :) Idag har vi varit in tall sala och fixat lite och handlat lite kläder till barnen och sedan handlade jag även lite till mig, vart ett par jeans short, linne och brun utan sol till benen då sommaren verkar ha tagit semester så ...

Av Ronja - 19 juni 2012 21:09

Ja vi åkte ner till pappa en snabbis då han skulle skriva under ett papper som skulle skickas iväg, sen började vi rensa inne på kontoret vilket tog flera timmar och kastade massor av saker.Ja sen så fick vi bara så där för oss möblera om också, och ...

Presentation


Här kan ni läsa lite mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards