Alla inlägg under juli 2012

Av Ronja - 6 juli 2012 13:42

Ja då var jag här igen..

Har varken hittat lusten eller orken att skriva, skulle egentligen vilja skriva ut hur mycket som helst, men det fungerar inte riktigt så eftersom att det finns aldeles för många som ska skvallra om allt..

 

Har även sagt till vissa släktingar att dom ska hålla käften om saker men det går tydligen inte fattar inte varför man måste gynna andra och snacka och berätta saker som är privata osv.Det är något som jag stör mig oerhört på.

 

Sen finns det en människa som tack och lov inte är min släkting som jag ärligt talat skulle gunna tortera till döds! Är så förbannat trött på denna människa och dens otroligt betende.Hur ens en person kan bete sig som denna har gjort och gör visste jag inte ens att man kunde... skulle bara vara så skönt tt smälla till henne.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa lite mig och mitt liv.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards